Zadzwoń do mnie i porozmawiajmy o reklamach na Facebooku dla Twojej firmy!

Radosław Kowalski

Specjalista ds. reklam

Zweryfikowana domena …w innym business managerze!

Klient zgłosił się do mnie abym zajął się reklamami. Jak zawsze, standardowo, razem z klientem działamy na zdalnym pulpicie, aby sprawdzić wszystkie dostępy, zasoby, jakość konta reklamowego, managera zdarzeń i opcje płatności. No wszystko musi być spięte jak trzeba, wiadomo. Sprawdzamy domeny – a domeny klienta brak. No ciekawe. Sprawdzam, co i jak – okazuje się, że domena jest zweryfikowana, jak należy, ale… w business managerze agencji, która działała przede mną.

Zaczyna się robić grubo.

Podejrzenie pierwsze – ninja zrobił to złośliwie, na wypadek… sam nie wiem czego.

Ale mógł, to klienta tak związał. I co mu zrobisz?

Nie zakładam złej woli, więc.. podejrzenie drugie – ninja zrobił to z braku wiedzy. Co za różnica, w którym BM-ie będzie zweryfikowane. Grunt, że będzie.

Po kontakcie klienta z byłą agencją okazuje się, że jednak wchodzi przycinka, że teraz „oni nie wiedzą”, że „co za różnica” i takie tam.

Ja rozumiem, że nie każdy ma wiedzę, jak to prawidłowo skonfigurować, ale no ludzie! Agencja, która przejmuje domenę klienta a potem robi pod górkę aby ją oddać, to jakiś dramat. Człowieku! Nie daj się robić w balona! Domena jest Twoja, a odkręcenie tego jest banalnie proste. Dotychczasowa agencja przy zweryfikowanej domenie musi nacisnąć „usuń”… i tyle!

Wtedy dodajesz ją w swoim BM-ie, robisz weryfikację … et voila!

A jak to wygląda u Ciebie? Jesteś właścicielem swojej domeny na Facebooku? Masz ją prawidłowo dodaną do BM-a?

Zapraszam Cię do kontaktu, przedstawię Ci ofertę dedykowaną dla Twojej firmy.

Ostatnie wpisy
  • Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

    W obecnym świecie e-commerce, sklepy internetowe często zmagają się z wyzwaniem skutecznej sprzedaży za pośrednictwem [...]

  • Lejek sprzedażowy na Facebooku

    Lejek sprzedażowy - o co w tym chodzi? Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, ale [...]

  • No elo ziomale, czyli jak w komunikacji na Facebooku dostosować język do odbiorców

    Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę, markę, czy tylko chcesz poprawić swoją komunikację w mediach [...]